Středa

17. června

Český jazyk

Popros někoho, ať ti nadiktuje věty (doplnění y/i, je/ě), piš každou na zvláštní řádek: Dět_ na kolech r_chle ob_l_ v_soké dom_. Maminčino ob_tí m_ je velm_ př_jemné. Teta B_ta kresl_ obraz_, protože bude m_t veřejné v_stav_.

  • Ve větách podtrhni podmět a přísudek.
  • Urči sloví druhy.
  • Za větou jednoduchou napiš J a za souvětím S. U soucvětí urči vzorec.

Stáhni si kopii, v rámci procvičení ji celou splň. TADY a  TADY

Přírodověda

Pokračuj s tvořením referátu o tvém domácím mazlíčkovi. V pondělí by měl být dokončen a připraven k prezentování :-)

Anglický jazyk

  • Procvič si:

Matematika

  • napiš si závěrečný test ... ke stažení zde
  • vyřešený test pošli....

MINULÝ TÝDEN

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

10. června

Český jazyk

  • PS str. 39/1

Přímá řeč:

  • UČ str. 107/1 + a, b, c, d, e
  • žlutý rámeček + f
  • žlutý rámeček
  • 107/2
  • PS str. 37/1 + a

Do sešitu školního opsat/vytisknout SOUBOR TADY + doplnit vlastní příklad ke každému typu přímé řeči.

Přírodověda

  • Přečti si v uč. na str. 51, 52 o ekos. park
  • Doplň si zápis do sešitu TADY
  • Zahraj si krátký KAHOOT TADY

Anglický jazyk

  • Zopakuj si číslovky a čas, dokonči kopii z minulého týdne TADY (cv. 3, 4, 5 - v minulé nebyla, kdyžtak jen napsat do SŠ řešení)
  • Na kopii z pondělí si připomeň slovíčka CLOTHES a také fráze: What are you wearing? What is Anna wearing? I´m wearing ... She/He is wearing ...
  • Na oblečení si zahraj pexeso ONLINE TADY

Matematika

  • Nové učivo- Síť krychle, výpočet povrchu krychle 
  • Pracuj s níže uvedenými videonávody
  • Dobrovolný úkol : Pokud máš doma trhací bloček se čtvercovými papírky, utrni si jich šest a zkus je skládat podle návodu ve videu tak, aby ti vznikla síť krychle. Můžeš je k sobě i přilepit lepítky či izolepou, abys dostal 3D model krychle.

MINULÝ TÝDEN

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------